tirsdag den 13. juli 2010

Et svedent indlæg

altså, her er helt urimeligt varmt, og flyvevejret er på mange måder udfordrende så det er ikke nemt at vide hvor man skal basere sin optimisme. Vejret i dag varsler tordenbyger og vi har da også set og hørt et par stykker. Jan er landet ude og vi sidder og er bekymrede for de andre; det ser dog ud som om Christian har fået fart i Mig'en igen så vi håber det bedste...
Min bil er meldt færdig så nu venter jeg bare på et roligt øjeblik for at kunne komme til at hente den - lige nu tør vi ikke røre os af stedet! I morgen skal jeg til Wien og hente Lene og børnene så det ville være rart at have egne hjul. Det bliver hyggeligt, naturligvis især for Christian som ikke har set dem i 2½ uge.

Vi havde international aften i går med underholdning og især mad fra alle de involverede nationer; rigtigt hyggeligt og masser af spændende specialiteter af fast og flydende art. Jeg var frivillig chauffør så piloterne kunne smage nogen af de gode sager, og det blev en fin aften som vi naturligvis afsluttede i rimelig tid; vi har trods alt 5 flyvedage endnu incl den som er i gang. Det var sjovt og stimulerende at møde nogen af de andre piloter uden for den daglige stresssituation, og jeg fik flere invitationer til at deltage i bjergflyvningskurser.. hehe, det havde været sjovt at kunne sige ja til, men må vist hellere lige lære at styre flyet først! Er i øvrigt ved at have mærkbare abstinenser over manglen på cockpittid - glæder mig til at komme hjem og flyve igen...

Men det bliver først et stykke ind i uge 29 da jeg lige skal et smut omkring Østrig på hjemvejen - den tid den glæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar